Elif343 Kızlar bebişlerinizin camasırlarını 1 yastan sonra kac derecede kac saat programda yıkıyorsunuz bu zamana kadar hep günlük yıkama yaptım önlük kullanıyorm kıyafetlerı lekelı olmadıgı için kısa yıkıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz
Merveeofs Çok kir yoksa 30dk veya 1 saat. Bazen çok kirli lekeli oluyor o zaman da aktif plus var 1saat 42ddk onda yıkıyorum. Her türlü 30⁰. Bir ara 40ta yıkayınca tişörtleri çekti ondan sonra hep 30⁰ tercih ettim