Kızlar benim bebeğim cuma günü ateşlendi ateşten sonra da dudağında dudağının iç kısmına doğru biri alt kısımda ikisi üstte aft (beyaz yuvarlak) birde sağ üst dudağının orada ve ortaya doğru uçuk gibi yara gibi bir şey çıktı böyle olan bar mı hafta sonu girince araya gidemedik yarın randevum var ama herpes vürüsü falan yazmışlar aşırı korktum internette araştırdım sonu kötü ☹️☹️☹️☹️ bu durumu yaşayan var mı ☹️