Yagmur1c Saçımı her düzleştirdiğim de ertesi gün sanki 3 4 gün yıkanmıyormuş gibi yağlı hissediyorum düzleştirmediğim de böyle olmuyor düzleştiricim Phılıphs sizde de böyle oluyor mu saçlarım kalın telli olduğu için yüksel derecede düzleştiriyorum
Ronron Yagmur1c benimde saçlarım öyle ama saçımda suç aradım hep makine değil sanki saçımın yapısı öyle oldunu düşünüyoruö benim makinemde remintgon
Noname21 Yagmur1c bence herkeste oluyor ya benim saçım hiç yağlanmaz normalde ama dğzleştireyim ikinci gün hem yağlanıyor hem de saç diplerim ağrıyor
Yagmur1c AselinnAnnesi Demek ki genel herkes de öyle oluyor çoğu zaman 1 gün bile olmadan diplerin sönük olduğunu fark ediyorum
Yagmur1c Eeeee45 brezilya fönünü bende çok isterim ama baya masraflı kışın fiyat almıştım ki saçlarım kısacıktı 2.buçuk dedi kullanımı da sanırım 2 3 ay anca gidiyormuş
Eeeee45 Yagmur1c benim görümcem kuaför allahtan yeni saçlarımı Somre+keratin bakım yaptırdım uzun ve gür saçlarım var 1 tl bile ödemedim başka yerde olsa en az 4 bin tl alırdı üstüne birde bütün gün çocuğuma baktı Ama keratin bakımı evde kendiniz de yapabilirsiniz hiç ol azsa düştan sonra kuruyunca elektriklenmeyi aşıyor ve düzlük veriyor
Yagmur1c Eeeee45 Evet onlara da baktım ama baya kokuyormuş yoğun bir şekilde küçük oğlum var devamlı benimle olan onunla yapmam zor
Eeeee45 Yagmur1c evet kokusu keskin göz yakıyor kuaförün dışında bekletmen gerekiyor dön çekilirken oda kusa sürüyor