Kızlar merhaba. 2 ay 10 günlük ikiz kızlarım ve 2 yaşında bir oğlum var. Bugün kızlarımdan birisi kan kustu. Hemen doktora gittik çocukta bir problem yok seni emdiğinden dolayı dedi. Yeniden aldı mememi yeniden kan geldi. Emzirmeyi bıraktım ama mememin ucunda bir şey yok çatlak vs sağında da kan görmedim ama çocuğum ağız dolusu kustu kanı. İnternette süt kanalında oluşan tümör falan diyor meme kanseri diyor bir bilgisi olan yaşayan var mı şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻