Lina2023 Kızlar bebeğim 7 aylık olcak artık irmik, yulaf unu, tam buğday unu falan kullanmak istiyorum hangi markaları tercih ediyorsunuz?
Ahhannelik Lina2023 ben irmik kullanıyorum e bebekten aldım 5bucuk aylıkken başlamıştım kızımda onunla yaptığım mamaları çok seviyor
tubii94 Lina2023 makarnalütfen den irmik ve muhallebi alıyorum içine meyve ekliyorum çok seviyor bebeğim
1gulceninannesi Lina2023 og organik gurmem den aldım set halinde yulaf,pirinç, tam buğday ve bebek irmiği. Bebeğim hepsini sevdi daha doyurucu oluyor.
Ahhannelik Lina2023 inanın fiyatını hatırlamıyorum ben alalı 1 buçuk ay kadar oldu ve başka bir şeylerde almıştık diğerleri varmı bilmiyorum pirinç unu evde vardı kızım asla yemedi ben genelde irmik kullanıyorum birde evde cici bebe yaptım onunla yapıyorum yedirecegim şeyleri