Merhaba arkadaşlar 2.5 aylık kız bebeğim var . Beslenme sonrası ya da normal uykuya dalma sürecinde derin hızlı hızlı nefes alıp sonrasında gitgide yükselmeye başlayan bir korku sesi çıkarıyor. Sonra bir anda sıçrayarak kalkıyor. Ben piss buradayım felan deyince hafif sakinliyor. Yani geceleri uykuya yaptıracağımda da böyle . Sizce neden ? Bebeğinde bunu yaşayan var mı