-Eraymoms- Oğlumun ağzından 4aylıktan beri hepp akar tükürükleri diş de gelcek yok yakında bu aralar yine arttı salya akıtması sizin bebeklerde böyle mi yoksa bizim ki mi fazla akıyor böyle kafaya takıyorum
gencmom_ -Eraymoms- 11 aylık benim kızda akıtıyor sanki karşısında çok güzel bişey var ağzının suları akar 😂😂
-Eraymoms- gencmom_ ama bizimki baya akıyor artık cinnet geçiriyorum yani önlük takıyorum ya sırılsıklam oluyor 10 dk içinde o 😂 herşeyi yalıyor ısırıyor
asmedomom Bizimki de 3 aylikken basladi, normale donuyor ama donem donem artiyor yine. Disle ilgili muhtemelen, sorun olacagini sanmiyorum.
-Eraymoms- asmedomom bu aralar diş geleceğe de benziyor ama anlamadım ki ya normaldi fazla akıtmıyordu şimdi yine başladı biraz