ISILTAN Reflü yatağı mı kullanıyorsunuz , yastık mı yoksa dümdüz mü yatırıyorsunuz ? Bebeğim üç aylık reflü yatağında yatıyor fakat terliyor . Kusmasından korktuğum için dümdüz yatıramıyorum sizler nasıl yatırıyorsunuz fikir verir misiniz ?
beyzacmvrc ISILTAN reflü yatağı var Sevibebenin altı reflü yatağı ustu baby nest gibi çok memnunum 4 aylık oldu sığmıyor nerdeyse artık napcaz bilmiyorum 😂
nisanur26 ISILTAN ben hamak kullaniyorum onun icinede incecik bir yastigi var onu koyuyorum bazen koymadigimda oluyor. Ama bebegimi her zaman yan yatiririm yaninda olmadigim veya uyurken takip edemeyecegim icin her ihtimale karsi
Gldekpnci ISILTAN bebeğim yüzüstü yatmayı seviyor sırtüstü yatınca ağlıyor baya o derece o yüzden reflü yatağını pek kullanamadım beşiğinde düz ve sert yatakta yüzüstü yatıyor genelde
beyzacmvrc ISILTAN reflü yatakları elyaf çok terletiyor bizim de öyle ben muslin örtü seriyorum üzerine ona rağmen terinden sapsarı oluyor makinede yıkıyorum En son yataği yıkayınca Müslin örtüyü katlayıp serdim 2-3 kat olarak Üzerine bitane daha muslin serdim sanki daha iyi oldu
hpkr Reflü yatağına direkt mi yatırıyorsunuz?ben reflü yatağı kullanıyorum ama üzerine ince kundaklarından seriyordum bugün yastık kılıfı geçirerek kullandım terleme yapmadı. Ev ısısı 24-25 derece olmasına rağmen
ISILTAN hpkr Reflü yatağına kendi yastık kılıfımı seriyorum üstüne bebek nevresimi seriyorum yinede terliyor :(
ISILTAN hpkr Reflü yatağına kendi yastık kılıfımı seriyorum üstüne bebek nevresimi seriyorum yinede terliyor :(
ISILTAN hpkr Reflü yatağına kendi yastık kılıfımı seriyorum üstüne bebek nevresimi seriyorum yinede terliyor :(
nisanur26 ISILTAN anne yani yatagi almıştım sünger gibi bi şey yuvarlak bi yatak her yerde satılıyor onun yattığını kullanıyorum baya ince ufak bi şey ama bebek için gayet iyi boynu düzgün duruyor en azindan
beyzacmvrc ISILTAN bulursan bana da söyle 😊 Aslında reflü yatağı terletiyor onsuz yatsalar o kadar terlemezler Elyaf çok terletiyo Ayakta onunla salliyorum bazen mesela bacaklarim yaniyo resmen
asmedomom Bebegime gore cok yuksek olmayan genis bir yastik dikti annem, ilk zaamanlar refluden dolayi korktugum icin oyle yatırıyordum. Zamanla kusmasi azaldi, simdi yastiksiz yatiriyorum.
ssunacicek ISILTAN benmkide reflü yatagında daha rahat ediyo kusmasındna falanda değil başka bsyde yatırınca rahat etmiyo ben ince bi battanesiyesi var onu seriyorum üstüne öyle ytyrotum terlemiyo yolsa o reflü yatagı cehennem gibi sallarken bile benm backlarımdan su akıyodu 😀😀😀😀
Sev16 ISILTAN bebeğim 3 ay 26 günlük bende yeni bıraktım reflü yatağını dümdüz yatırıyorum yatağına sereserpe yatıyor valla reflüden hep kaydırıyordu kendini bizimde kusma bazen çok oluyor ama onunla bi alakası yok sanırım
Bet2506 Reflü yatağında sırt üstü yatırıyorum. Yan yatırmak daha tehlikeliymiş. Kusmasından ve ben uykudagyken böyle bir şey yaşanmasından çok korkuyorum.bugün 2 aylık oldu kızım çok şükür
Newmommom ISILTAN 2 yaşa kadar yastıkta yatması bilimsel olarak tavsiye edilmiyor diye annemi dinlemeyip çocuğumu asla yastığa koymadım ve çocuğum düz kafa oldu(düz kafa yastığında yatırdığım halde). Beni büyüten annemdi kafa şeklim gayet muntazam ama işte büyük lafı dinlemeyip bazen yok bilimdi oydu bu derken çok fazla hata yaptığımı fark ettim. Hala bana diyor ki ben sana dedim sen kendi bildiğini okudun uzun lafın kısası her bebek gibi ihtiyacı da farklı ama ben eski usulcü olmaya karar verdim çocuğum düz kafa olunca ve hala vicdan azabı çekiyorum şuan yastıkta yatırıyorum ama iş işten geçti. Şuan bir yaşında daha küçük yaşlarda aşırı terleme oluyordu sıcaktan olduğunu fark ettim. Kıyafet düzenlemesi yapınca geçti çok şükür
Yuzuklerin_efendisi0 ISILTAN 11 aylık oldu hiç bişey kullanmadım. 2 yaşına kadar da yastık kullanmayacağım.