Bebeğim yalnızca 2 ay emdi sonrasında meme reddi problemi yaşandı ve sütümü sağarak biberonla verdim sonrasında sütüm yetersiz kalınca mamaya başladık. Şimdi tekrardan emzirmek istiyorum fakat sütüm azaldı. Bu problemi yaşayan var mi benim gibi? Neler yaptınız meme reddinde? Bebeğim şuan 5 aylık. Memeye tekrardan döndürebilir miyim? Yok denecek kadar azalan sütümü geri döndürebilir miyim?? 🙏🙏