Mercagn icini doldurmasa da ben büyük almıştım, astronot en iyisi. Kışın bi yere gidince ağlayınca kucağa alırken ay beli mi toplandi ay bacagi siyrildi vs derdi olmuyo ve corabin ustune 3.5 aylık çocuğa ayakkabi da olmaz patik ne kadar olur ora da şüpheli düşme vs cok oluyo çünkü. Ayaktan mis gibi dertsiz 🤣 ben gecen sene aldim bayagi buyuk oglum su an 10 aylik bu kış basina kadar olur sanirim yürüyünce zaten giymez