Feride10 İşte ben bu yüzden direk boşanmalar karşıyım. Bir insana 1 kes şans verilir. Olmazsa bosarsin o zaman daha az üzülüyorsun sonuçta şans vrrdim içimde kalmadı dersin . Birde bı laf vardır denenmiş denenmez :) şiddet , alkol, aldatmak varsa sans vermeye bile değmez ..