Eslemdemr0308 yaa aslında yalnızlık, cevap verilecek ortamda susmak cevap verememek sonra pişman olmak. Yada bir ortamda ezilmek, hor görülmek. Bende küçükken çok yapıyordum, okuldan eve gelene kadar öyle çok konuşuyordum ki susmuyordum. Evde tek kalıp bulaşık yıkayınca yada ev işi yapınca gene konuşuyordum soru sorup devam ettiriyordum. Evde birileri olunca bişey değişmiyor du bu seferde sessizce içimden konuşuyordum. Şuan yok geçti elhamdulillah ama o ergenlik dönemlerinde çok vardı, sanki karşımda üç beş kişi varmış gibi konuşup cevap alıyordum ben. Ama işte söylemek isteyip de söyleyemediklerimi kendi kendime anlatıyordum. Zordu ama geçti