Benim kızım şuan 15 ay 10 günlük.Bizim odamızda benim tarafımda bebeğimin beşiği vardı mobilyadan ve önünde parmaklıkları olan.Kızım aşırı dönüyor oralara çarpıyordu uyanıyordu diye biz beşiği yan odaya(normalde orası çocuk odası ama biz kiracıyız diye ben oda yapmadım bebeğime) geçirdik.Neyse kızım 14 ayına kadar yani havalar soğuyana kadar yer yatağında yattı.Geçen ay havalar soğuyunca yani yerde yatamayacağı için eşime dedim ki beşiğine yatıralım artık ama beşik yan odada.Biz de o hafta aşırı hastayız parmağımızı kaldıracak hâlimiz yok.Velasıl bebeği yan odaya yatırdım mecburen.Uzun lafın kısası hiç plânlamadan,hiç ne olacağını hesaplayamadan birden kızımın odasını ayırmış oldum.Ve evet ağladığında duyuyorsunuz alışkanlık çünkü.Siz de ayırın hiç endişelenmeyin öyle böyle alışıyor insan.:)