Merhaba arkadaşlar salı gnü epidural sezeryan oldum perşembe günü o kadar iyiydim ki herşey 2 güne geçer sandım ama dün ve bugün ağrılarım arttı dikişlerimde yanma ve sızı hissediyorum tuvaletteyken oturup kalkarken ve yatarken bu durum ne zaman geçiyo avaba tecrübeliler lütfen yardım edin ben ne zaman yatıp kalkabileceğim çok canım yanıyo