Kızlar 24 yaşındayım 2 yaşında oğlum bir de 9 aylık oğlum var. Onlara rağmen hep bakımlı olmaya çalışır her hafta oramdaki tüy buramda tüy derken neredeyse bütün vücut almaya çalışırım tabii bu durumdan sıkıldığım için ev tipi olan lazer epilasyon aleti aldım, bu arada düşünenler de varsa ben kivi markasını 2000 TL’ye aldım 1 ay olmasına rağmen gayet faydalı neredeyse tüyüm falan kalmadı . Neyse gelelim asıl meseleye. Tüylerimle şu an o şekilde baş edebiliyorum ama kıyafet üst baş bunlara bile çok dikkat etmeme rağmen çok sık kirlenirim çok sık değiştiririm terlerim çocuklardan yemek bulaşır bu konuda çok zorlanıyorum ama elimden geldiğince dikkat etmeye çalışırım. Saç başa gelince günlük gelir gider tararım bakarım toplarım yüzü öyle bir nemlendirici eşimin çakmayacağı kadar böyle hafif bir rimel dudak kremi falan ama sanki yine de çok yetersin sanki yetişemiyorum siz tam olarak çocuklarla bakım rutinlerinizi nasıl yapıyorsunuz ya nasıl becerebiliyorsunuz varsa bir yöntemi lütfen bana da anlatın nasıl temiz kalmayı beceriyorsunuz. Normalde tesettürlüyüm ona rağmen saçlarımı boyatmak istiyorum ama eşim artık kıskançlığından mı başka bir şeyden mi yakıştığını bildiği halde boyatmama müsaade etmiyor. Her neyse siz böyle küçük çocuklarla ev işi falan derken bu bakım denilen şeyi yapabiliyor musunuz.