Ayse_asel teşekkür ederim 🙏🏻 safra kesesi alındı taş vardı. Bir hafta önceden süt sağıp buzluğa koydum. Bebeğim hiç biberondan içmemişti ama o an içti. Doktor 3 saat sonra kandaki ilaçların etkisini kaybedeceğini emzirebileceğimi söyledi. Ben yine de tedbir amaçlı iki göğsümü de sağıp sağdığım sütleri döktüm. Daha sonra normal emzirmeme devam ettim. Sizin açınızdan zor olabilir belki ameliyat sonrası ağrı vs ama bebek için bir sıkıntı olmuyor. İçinizi ferah tutun doktorunuza danışın. Bebeğinizin kaç aylık olduğunu emzirme durumu varsa onu falan belirtin zaten sizi yönlendiriyorlar