2 ay yahu kocaman 2 ay. Bunu kimse okumamış. Herkes çok bilmiş anne. O 2 ayda neler yaşadı Allah bilir. Çocuk zordur. Bunu her anne bilir, hele ki emzirmeyi bırakmak, tuvalet eğitimi vermek. Başlı başına zaten bir zorluk. Herkes kendi yetiştirdiği çocuğa baksın. Çocuk zaten emmemiş. Neden olana bakmiyorsunuz da, ihtimal hallerine bakıyorsunuz?