Ecrin54 Meraba kızlar doğumum üzerinden 15 ay geçti sezeryan dikişi ağrısıyla acile gittim dikişlerimde apse olduğu söylendi sabah kadın doğuma gideceğim başına gelen varmı aylar sonra böyle bi sorun yaşamam normalmi