O kadar cok uyuz vakasi var ki. Kizim 8 aylik. Eczanede karisimda hazirlattik. Normal losyon pomad da kullandik. Evi sirkeli suyla da sildik. Yani her şeyi yaptik. Camasirla beklet yika utule uyguladik.Nolur etkili bildiginiz bir sey varsa soyleyin. Sirkeyle siliyoruz vucutlarimizi banyoda. Kukurt sabunu diyen oldu onu alcam. Baska bu baya etkili dediginiz ne var