Dün 3 bez bugün 4 5 bez oldu doktorum 3 bezden bişey olmaz demişti.Cok huysuz sürekli ağlıyor 10 dakka uyuyr 2 saat ağlıyor hani neresi ağrıyor ne oluyor anlamdm atak haftası diye çok üstüne düşmedim yarın 1 hafta olck umarım düzene girer diş tende şüpheliniyorm aşırı salyasi var disini kasıyor eli ağzında diş kaşıyıcı veriyorum sakinlsyr ama ortada dış yok beyazlama yok yarın doktora götürcem tahini çıkmış yeni doktor devlette hangi doktor iyi bilmiyorum gittiğim çok iyiydi çok morelim bozuldu kötü bir annemiyim tecrübesizim elimden geleni yapıyorum şuan mams içerken uyudu 🥺