Kızlar bebeğim 11 aylık ve 6 aylık olduğundan beri hep eli vurmaya çalışıyor. Saç çekiyor. Ve bunu herkese yapıyor. Gerçekten artık çok sinirleniyorum. İlk başta geçer sandım ama yavaş vururken hızlanmaya ciddi anlamda da can acıtmaya başladı. Herkesin dediği şey de çok vur el olduğu. Başka çocuk görünce de vuruyor. Nasıl geçecek bu huyu? Lütfen bebeği böyle olan varsa yardım edin ya hiç istemiyorum bu huyu.