Bebeğin şuan durumu nasıl acaba benım kızımda 15 gunlukken aort koarktasyonundan dolayı aort damarına anjiyo yapıldı normalde bılkent kontrolluyuz ama doktor ızınde oldugu ıcın 2 aylık kontrolune karabükte götürdüm aort kapağında daralma var ankaraya götürün dedi aort kapağınada anjiyo yapılıyor mu süreç nasıl ilerliyor