Fdme geçen sene ev alabileceğimiz bir ilçeye tayin isteyip geldik evler 800 bin civarındaydı. Bu kadar kredi çekip evi alacağız sanıyorduk bir geldik bütün emlakçılar 400 bin liradan fazla kredi vermiyor bana gelir vergisi çıkıyor diyor. Evin değerini olduğundan as gösteriyor ve herkes her şeyi bildiği halde hiç bir şey yapmıyor. Yani bu parasızlıkta 2 trilyon kredi vermez hiç bir banka bence. Kenarda en az bi trilyon paran olacak ki geri kalanı da kredi çekip ev alabilesin. Yine nakit parası olana yarayacaktır. Çok heveslenmiyorum ama ben de istiyorum evim olsun, gelecek sene kiralar ne olacak belli değil