Bir konuda yardım istiyorum tecrübeli anneler özellikle bebeğim 30 günlük daha önce karnında Çok fazla gaz problemi vardı acile gittik Damla vermişlerdi iki gündür yaşıyorduk o problemi Şimdi artık düzenli emiyor ama böyle bir buçuk saat 2 saate yakın tekrar acıkıyor emerken karnından sürekli gurultu geliyor sizce bunlar normal mi