Bebeğim 1 yaşında. Anne yanı park beşik almıştık 3 yaşına kadar falan yatar diye ama doğduğundan beri hiç yatmadı maalesef. Yer yatağında yatıyor. Baza alıp kenar korkuluğu takıp yatırmak için erken midir acaba? Kendisi yataktan koltuktan falan düşmeden inebiliyor ama.. büyük çocuğunuz varsa kaç yaşından beri bazada yatabiliyor?