Şimdi ben oğluma yatarken sadece uyku tulumu giydiriyorum şuan 1.5 tog değerinde. Ev ılık aşırı sıcak ya da soğuk değil üstünü asla örtmez sürekli açar. Aklıma takılan şey annelikten ötürü içimi yiyo napsam diye çorapsız yatırıyorum ama geceleri ayakları buz gibi oluyo. Doktor gögsü ve sırtı sıcaksa sorun değil diyor biliyorum ama içim içimi yiyo ya üşürse diye bana bişiler diyin rahat edim yoksa çorap giydircem 🙄🙃