Kusbusra Merhaba arkadaşlar 7.5 aylık bebeğim uykuya her geçişinde ağlıyor aynı durumu yaşayan var mı sebebi ne olabilir sizce ? Uyutma yöntemim ben de yanına uzanıyorum sırtına pış pış sesiyle vuruyorum..
A_12ynr Kusbusra atak haftası uykuya geç kalma diş hazımsızlık kabızlık bir sürü şey olabilir canım bu minnaklar düzen aşığı düzeni şaşsin kötü olur atak haftası daha kotu dış çok fena 😂
Kusbusra birminnikkiz genelde dikkat ediyoruz aslında uyanıklık süresi max 3 saat esnemeye başladığı an yatağa götürüyorum uyutmaya çalıştıkça ağlıyor dalıyor sonra anlamadık gitti
A_12ynr Kusbusra neye alistirdiginiz değil düzeni şaşsin olur bunlar binsey eksiktir ya tam doymastr ya susamistr ya uyku saati gecmistr bnmkinde bı huy var doğar doğmaz böyleydi en ufak çiş olsun durmaz uyumaz bu huyu vardr ve farkedilmemstr olabilir
Ezoli170 Benimki de 10-12 ay arası her gece uyumadan önce ağladı desem😵💫sonra bi gün pat diye bitti.hala anlamış değilim sebebini