Gerçekten artık çok yoruldum sebepsiz ağlamaları uykuya direnmeleri yemek yememesi her anlamda zor bi bebek artık stresten napıcagımı bilmiyorum uyutmaya çalışıyorum uyumuyor herseyi ağlayarak yaptırıyor artık çok yoruldum ne zaman düzene girer tecrübeli olanlar varsa fikrini söyleyebilir mi ?