Benim kendiliğinden 14. ayda odasını ayırmış oldum,yazın beşiği yan odaya kaldırmıştık yerde montessori yatakta yatıyordu ama havalar geceleri soğumaya başlayınca ve biz de beşiği hemen o hafta tekrar kendi odamıza alamayınca mecbur üşütmesin diye (geçici olacağını sanarak) yan odadaki beşiğine yatırdım.Şimdi 15 aylık hâlâ orada yatıyor.Plânsız ama soft bir geçiş oldu bizimki ve neden ona haksızlık yapayım ki artık o da bir birey, hele de sizin çocuğunuz benimkinin 2 katı yaşında geç bile kalmışsınız:)