Kizlar selam
Benim oglum 2 yasinda. Valla anneler hisseder yani otizim vs gibi bisi hic hissetmiyorum bence sıradan bir çocuk. Üzerinde ilgi olan bir çocuk
Kitap okuruz, oyun oynarız, gezeriz, oyun evine gidiyoruz, parka cikariz vs yani gün içinde aktifiz. Söylediğim her seyi anlar. Soyledigim her seyi yapar. Butun hayvanlari bilir. Cogu hayvanin sesini cikartiyor. Ama konusmasi yok gibi bisi
Sadece anne baba dede gel mama hayir evet abla karga park karpuz meme
Bunlari soyluyor. Aklima bunlar geldi. Her derdini anlatiyor.
Mesela memeni kuşlar aldı diyorum meme cikcik diyor yok isareti yapiyor
Aklindanda hic suphem yok. Parkin marketin yolunu ezbere biliyor beni goturyor
Ama su konusmamasina takigim. Sizce normal mi?
Bazen yaşıtlarını goruyorum ozellikle kız cocukları maşallah bülbül gibiler:))
Bidaz takiliyorum bu duruma. He bu arada tv izliyor ama toplam 1 saat falan o da emzigi birakti izletmeden uyutamiyorum ondan. Tüm gün sohbet ediyoruz oynuyoruz iletişim halinde hep. Neyse bekliyorum yorumlarinizi