Elisam22 Yüzümde egzama var yıllardır böyle doktora gittim genel kortizon krem oneriyolar şu an emziriyorum günlük güneş kremini sürmeye özen gösteririm evden çıkmasam bile ama su an bile öyle batıyor kaşınıyor rahatsız ediyorki bide kızarıyor makyaj yapsan kusuyor yapmasan kötü önerisi olan varmi
egeninanns Elisam22 aynı durumdayız son zamanlarda bir krem aldım kullanınca çok faydalı ama bırakınca yine başa sarıyor . O yüzden isim vermiyorum geçici bir çözüm çünkü
Mummyy20 Aynı sorun saçımda var, kaşınması batması çekilir gibi değil. Kaşıdıkça kepek kepek dökülüyor, bitli gibi elim kafama gidiyor sürekli. Emzirdiğim için kortizonlu ilaç kullanamıyorum ben de
Elisam22 Mummyy20 benmde saçımda var head anda shouldersla kurtuldm o kepekten ama yuzum çok kötü psikolojimi sosyal hayatmi etkiliyor artik