Normalde de çok severek emen bi bebek değildi ama geceleri emerdi uykusunda emerdi şimdi ne yaptysam kesinlikle tutturamdm. 3 aylıkken çalşmaya başladğm için sütümü sağdm bibernla verdm biberona alştğı için desem 1 ay snra mı alştı da bıtaktı bilmiyrum. Gece bile süt sağmaya kalkıyrm bazen yetiştrmyp mama veriyrum. Nasıl tutturablirm öneriniz varmı??