Defalarca yaşamış, cerrahlık olmuş biri olarak yazıyorum. Eğer ilerledi ise antibiyotik şart. Siz evde sıcak duş masaj ardına emzirme ve sağma ile göğsü boşaltma hemen ardına soğuk kompres yapın. Böylelikle göğsünüz hafifler rahatlarsınız. Şişlikler devam ettiği müddetçe bu döngü ile rahatlayabilirsiniz antibiyotikle de iltihaptan kurtulursunuz. Geçmiş olsun