İlkokul çağında kızım var 9yaşında ergenlikde değil ama ön ergenlik mi bilmiyorum ama bu aralar çok asi
İstediği olduğunda pamuk gibi bir kız. İstemediği olduğunda bizden kötüsü yok sürekli eleştiriyo beğenmiyo. Bazen cidden içimi acıtıyo cümleleri zıtlaşıyoruz.
Ödev yapmıyo sürekli hadi hadi diyen bir anneye dönüştüm ki fazlasını beklemem üstüne düşeni yapması yeter benim için at yarışı modunda değilim. Çalışsın ama sonuç ne olursa kabulüm illa başarılı ol diye kaygım yok ama sorumluluklarını yerine getirmeli kanaatindeyim.
özellikle bu konuda bu yollardan geçmiş veya bu konuda uzman olanların görüşlerini almak istiyorum.
Sorum şu ki nasıl davranmalıyım?
Maddi manevi elimden geldiğince isteklerine ihtiyaçlarına karşılık vermeye çalışıyorum ama doğduğundan beri sevgi arsızı bir kızım var ve bana gerçekten çok bağımlı ve duygusal ne kadar çabalarsam çabalayım hep fazlasını istiyor.