Kızlar merhaba. Doğum yapalı 7 ay oldu. Karnımda bazen bişey atar gibi olurdu. Rahim kendini toparlıyor diye duydum başlarda. Ama 2 gündür karnımda bebek kıpırdar gibi hareket hissediyorum. Özellikle göbeğimin solunda. Hatta hamileyim sandım test yaptım negatif çıktı. Zaten korunuyoruz da. Ama nedenini anlamadım. Başınıza geldi mi hiç?rahatsız edici gerçekten.