bsra16 Bebeğimin kafası hep yukarda ve pozisyon değiştirmedi o yüzden 4 gün önce özel hastanede Sezeryan doğum yaptım çok şükür ikimizde saglıklıyız fakat hastane de yapılan işitme testinden geçemedi. Sezeryan doğum olanlarda genelde oldugunu söylediler kulakta sıvı birikebiliyormuş yarın ilk muayenesi var endişeliyim. Böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda
Ipek-kizin-annesi bsra16 evet bizde de oldu kızım sabit durmuyordu derin uykuda olması lazımmış 40 gunlukken geçti. Korkmayın ya kulağında sıvı vardır ya derin uyku halinde değildir test yapılırken. İnşallah geçer.
Kumpr bsra16 kızım ilk işitme testinden geçmemişti su vardır bir hafta sonra tekrarlayalım demişlerdi ikinci testte geçti. Genellikle böyle olabiliyor bende çok korkmuştum
Gktgshr bsra16 benım oğlumda geçememişti hiç korkma sakın kafana takma bebek anne karnında suda olduğu için kulağına sıvı kir vs kaçıyormuş o yüzden 10. Günde tekrar girdik teste geçti çok şükür senin bebeğin de geçer sen düşünme.
ilkaay0 bsra16 Bizde de öyle olmuştu sanırım sağ kulaktı. Bizede aynı şey söylendi sıvı birikiyormuş. Bebeklerin %90ı ilk testte geçemiyormuş. Bizde sanırım 1 hafta sonra tekrar teste gitmiştik o zaman geçmişti. Benim arkadaşımda benden önce doğum yaptı o da ilk testte geçememişti sonra geçti. Dert etmene gerek yok 🌸☺️
Gktgshr bsra16 birde bebeğin uyuyor olması lazımmış canım sabit durması ve kımıldamaması 10. Günde götürdüğümüzde zar zor uyuttuk testi öyle geçti
Birdunyabircennetannesi bsra16 De geçti oğlum Endişe etmeyin Uyuması lazım dalması lazım Bu yüzden geçemiyorlar genel olarak Hatta oğlum 3. De de geçemiyordu kurula yollayacaklardı Yollamayalım bir daha deneyelim dedi iyice uyuması lazım dedi Uyuttum ve dalmıştı sonrasında geçti
Ygmrss Bizim de sol kulaktan gecememisti, 1 hafta agirlikli olarak o kulagin uzerine yatirin dediler, öyle yaptik. Sonra geçti
yigitinnnannesii bsra16 bende sezeryanla doğum yaptım benim oğlumda geçemedi ilk muayenede ama sonra hastaneye gittiğimizde geçmişti kulağında sıvı biriktiği için kalıyorlar banyo yaptırmayın demişlerdi teste kadar bizde yaptırmamıştık
Ececec bsra16 benim bebeğim şuan 43 günlük ilk 2 testten de geçemedi. 3. Testte geçti çok şükür. Çok araştırdım çok üzüldüm ama gereksizmiş kendinizi üzmeyin. Mutlaka testten önce 3 gün banyo yaptırmayın kulağa su kaçmaması gerekiyormuş. Doktor tavsiyesiyle biz öyle yaptık ve testten geçtik 🙏
sarmaliklahana bsra16 normal dogum yaptım benım kzıım da ilk muayenede sol kulak gecememişti. 2 hafta sonraya falan randevu verilmişti onda gecti cok şükür. Dogum sonrası olabiliyor normal demişlerdi. Sonra sorun olmadı. Uyutup sokuyorlar zaten muayeneye.