Kızlar oğlum 8 aylık 1 haftadır çok huysuzdu geceleri çok ağlıyordu bugün baktım kaşığa alt dişi tık tık değiyor elime de tırtıklı şekilde geldi. Ama görünmüyor bir de patlamış olmasına rağmen sanki hala ağrısı var uyumuyor ağlıyor uykuya dalarken inlşyor ne zaman geçiyor tahmini?😔