Geçen ay hamileliğimin son haftasında birden ishal kusmaya yakalandım geceden sabaha kadar ayy hatırlamak istemiyorum çok kötüydü halsizlikten ölecektim hastaneye zor gittim serumla ilaçla anca kendime gelmiştim
Her salgına da yakalanıyoruz maşallah hiç es geçmiyor nasıl bi bünyemiz varsa🙄