Oğlum 5 aylık eskiden Sma kullanıyordum.Sonradan aşırı gaz yapmaya başladı.Bebelac gold kullandım.Gazını çok hızlı çıkarıyor ve tuvaleti düzenli idi.Ancak yaklaşık 20 gündür falan asla severek içmiyor.Resmen sonlarına doğru zorla içiriyorum.Sizler hangi mamadan memnunsunuz?