Deletedmom_80 Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık bugüne kadar hiç yemedim ama bugün regl oldum ondan heralde çok canım çekiyor yesem bir şey olur mu bazen süt ağır gelir çocuk hastalanır gibi şeyler duyuyorum kuruyemişlere karşı
hepmutluolesma Deletedmom_80 açıkçası çok dikkat ediyorum ama sadece bir kere canım çekince 3-4 adet yedim bıraktım. Nefsim körelsin diye. Abartmadan birkaç tane yiyin. Ama sonrasında bana kalırsa pre-pro biyotiklerden kullanın. Mesela yoğurt ya da turşu gibi. Çiğ sarımsak da yiyebilirsiniz
gly57 Deletedmom_80 hamileyken yemediğim içmediğim her şeyi yedim içtim. rezene çayı içtim sonrasında benim kızım çok gazlı bir bebek değildi sorun yaşamadım.
gurturk Deletedmom_80 valla kendimi hiç kısıtlamadım her şeyi yiyip içiyorum bebem 6 aylık çok şükür bir şeyde olmadı
Ececiiim Deletedmom_80 cips yenmiyor mu emzirirken? Hiç duymadım. Oğlum 6 bucuk aylık asitli içecek dışında herşeyi yiyip içtim sıkıntı olmadı
Pinardgn-22 Her şeyi yiyorum bı sikinti olmadi bende ama daha mercimek çorbası kaşık sürmedim 5 aylık olacak oğlum
Deletedmom_80 Ececiiim canım bilmiyorum ki direkt cips yenmez diye duymadım ama özellikle 40 ının içinde falan bebek daha yeniyken kuruyemiş ağır geliyor diye duymuştum o yüzden aklıma takıldı ama öyleyse bile cips kuruyemiş kadar aşırı yağ içermiyordur heralde fındık fıstık cevizle cips aynı değildir heralde
Aren2023 Deletedmom_80 her şeyi yedim diyebilirim sadece bakliyat yemiyordum gaz yapar diye sonra öyle bir şey yok denildi ben de yiyorum ve bir şeyde olmadı oğlum 6 aylık daha bir sıkıntı yaşamadım yedikleri m’den
deryaboz Aren2023 ben de hiç bakliyat yemiyorım gaz yapar korkumdan siz yemeye başladınız mı bebeğe etkisi oldu mu
ozmurzey Deletedmom_80 ben yedim kuruyemiş gazlı içecek cips falan ve benim bebeğim normalde de çok gazlı bir bebek extra bi değişim olmadı gayet iyi
Diverso Deletedmom_80 hamileyken kan akışından dolayı bebek çok etkileniyor sizin yediğiniz şeylerden ama emzirirken çok çok az miktarda geçiyor yedikleriniz bence yiyebilirsiniz sorun olmaz ben kola filan da içiyorum bebeğimde gaz problemi olmuyor yani