Merhabalar herkese
Bebekte kolik olup olmadığı ne zaman belli olur? Bebeğim dün tam 1 aylık oldu, geceleri uykusunda gaz sancısı çekiyor, masaj yapıyorum biraz rahatlıyor. Gaz yüzünden ağladığı ya da uyandığı pek olmuyor, sadece uykusunda ıkınıyor. İleride kolik olma ihtimali var mıdır?