-goksu_18 Glsh54 evet ventolin ancak öle geciyor artık alerjikmidir nedir bilmiyorum sadece öle geciyo geniz akıntısı var heralde bide burnunu cekince öle rahatlıyo. bide sırtına göüsüne sabun sürüp bez koyun oda bizi rahattlattı
mrve111 Pamukkizinannesi23 benim bebeğimin de öyle kanıyordu artık derisi yüzülmüştü resmen Travazol Trosyd kullandım Trosyd daha iyi geldi küçüldü azaldı baya bide hamazinc kullanın