sngzr halka arz olayını bende düşündüm ama eşimin kafasına yatmadı. Kaybetme riskimiz var diye düşündü eşim. Diğer yazdıklsrınızda çok haklısınız. Herkes sadece dini açıdan bakıyor. Faiz herşeyde var. En basit örnek bile TOKİ evleri. Her ay faizli ücret ödenecekmiş artık. Ama herkes TOKİ’den bi evim olsun diye koşuyor. Kredi çeksek ödeyemeyiz zaten o da haram ya. Herkes artık neyin doğru neyin yanlış olduğınu biliyor insanız sonuçta aklımız var, bu yüzden de tercih hakkı bizimdir. Ben de daha araştırma aşamasındayım. İnsanların o haram bu günah diye gezmesinden sıkıldım. Ben bunu sormadım ki.