Of aynısı ya benim de feleğim şaştı artık. En geç 21:30 da yatar gecede 1 kere kalkardı mis gibi uyurdu şimdi bazı akşamlar 12 yi geçiyor uyuduğu saatler, gözleri kıpkırmızı yani tabiri caizse ölüyor uykusuzluktan ama yok uyumuyor direniyor uyumamak için neden anlamıyorum bende hayır bir de zar zor uyuyup 3-4 saat sonra uyanıyor tekrar yatması için 2 saat geçiyor aradan böyle salak saçma bir hâle geldi uykusu çocuğumun. Doktora götürdüm çıkan bir dişi yok diyor, hasta da değil çok şükür atak mıdır nedir anlamadım yahu. Artık bitsin bu atak biz de yatak valla bezdik ya 😅 Bugün tam 9 aylık oldu bu arada 1 haftayı geçiktir böyle