oglumuz01 Bugün serum fizyolojiğe başladım 3 kez kullandım yatarken 3. Yü sıkıcam ama yinede devamlı akıyo
ilaydasrin_1 oglumuz01 serum fizyolojik nasıl kullanılıyor burun akıntısında? enjektöre alıp burnunun içine doğru itip daha sonra aspiratörle mi çekiyorsunuz