orguormeyiseven1anne Kızlar bilgisi olan var mı? Oğlumuza ikinci isim koyduk biz ama kimliği çıkarttırmış bulunduk acaba gitsek isim eklemesi yaparlar mı? Oğlum 1 yaşında bu arada 1 sene oldu kimliği çıkarttıralı.
bireylulannesi orguormeyiseven1anne evet,dava açmanız gerekiyor ama bunun için geçerli bir sebebiniz olmalı.Arkadaşım ekletmişti eşi sanırım ikinci ismi istememişti o da bebeğine hep iki ismiyle sesleniyordu 😄Toplamda 2500 tl gibi bir ücret ödeniyor
gocebebirbayan orguormeyiseven1anne maalesef öyle ditekt eklemiyorlar. Dava açmanız lazım. Mahkemede hakime gerekli sebebi sunmanız ve masrafları da ödemeniz lazım. Hakim kabul ederse eklenir
B1elf Bir fikrim yok ama merak ettim ilk isim neydi ikincisi ne oldu neden eklemek istiyorsunuz yada neden sonradan isim koydunuz ve kimlikte yazmasa ne olur 🤭😂
orguormeyiseven1anne B1elf Giray ismi, eşim Muhammed ismini çok istiyodu gerçi Girayı da isteyerek koyduk ama iki isim olmasın diye kimliğe Giray yazdırdık. Sonradan yazdırsak mı acaba diye düşündük çok uzun işmiş vazgeçtik 😂😂
orguormeyiseven1anne sadekahve_bitter yok hayır 2. ayda koyduk ama nüfus müdürlüğüne gidemedik vaktimiz olmadı