Cidden artık çok zorlanıyorum. Özellikle kahvaltılarımız işkence. 1 saatten fazla sürüyor. Ağzında bekletiyor yutmuyor. Ağzını kitliyor sonra, açmıyor. Az önce pes ettim artık. Tamam yeme aç kal dedim bıraktım. Niye böyle oluyor, ne yapmam lazım? Neyi yanlış yapıyorum nolur söyleyin😔