Nkahramanatas İnternette sağlıklı bir cevap bulamadım olur diyen doktor da var olmaz diyen de var. Sizce ??
elifzeze Nkahramanatas ben boyattım 2 ay kadar oldu canım dr a sormuştum sorun olmaz dedi boyattım çok şükür bi sorun yok
YamacDemirinAnnesii Nkahramanatas en son Doğuma giderken yaptırmıştım dibim çok çıkmıştı 5 ay 4 günlüğüz dip boyası yaptırmıştım Arife günü hiç bir şey de olmadı 🌸
Prensesannesiii elifzeze bebeğiniz kaö aylıktı peki benm kırkım çıkınca yapmak istiyorum da nelere dikkat ettiniz boyyınca emzirdinizmi yıkamadan benm kızım kuvağımdan inmiyo malesef
Nkahramanatas elifzeze boya bitkisel miydi peki? Gerçi şuan istesem de yaptıramam sanırım kızım 43 günlük ve rahat 5 saat işim sürer hayatta o kadar ayrı kalmaz 😞
elifzeze Nkahramanatas @Prensesannesiii canım loreal excellenceydi annem boyadı annemlerde kalıyordum ben kuaföre gitmemiştim 2 ay yazmışım yanlışlıkla 2 hafta oldu boyatalı canım 2 ay 24 günlüğüz 2 ay 10 günlük falandı o zamanlar
Prensesannesiii elifzeze benm hep memede ya uykuda çok yok nasl yapcam diye düşüniyorum kimsede durmuyoe ki