Sevgi4 😂benim 5.5 yasindaki oglumda oyle 😂 3 hafta önce eşim köye dedesini ve babaannesine pirinç kurutmaya yardima gidiyor. Oglum yatagin ucuna oturdu surat bi garip , noldu agliycan mi dedim. evet dedi. Neden dedim. Babam gidiyor ya ondan dedi 😂 neyse taksici abi geldi (esimin eski calistigi dayı) esim bagaji yerlestirdi dayıda bize laf atiyordu. Hayirlı isler emmi dedim camı kapattım 😂 o an ogluma birşey oldu , bana döndü oh be babam gitti anne artik istedigimiz kadar kudura biliriz dedi 😂