Bebeğim 4 aylık, asla emzik almıyor ne yaptıysam olmadı. 2 günlükken annem tutturmuştu emziği 2. Ayına kadar emdi sonra bıraktı. Tekrar nasıl alıştırabilirim sizler nasıl alıştırdınız? En azından uykuya geçerken emse yeter çünkü uyutmakta çok zorlanıyorum artık..